пребарај

Pregledi

Strani

сабота, 20 март 2010

Nikola Badev



Nikola Badev - Acano, mlada nevesto 1
Nikola Badev - Acano, mlada nevesto 2
Nikola Badev - Ajde da li znaes pametis Milice, Kazi Jano
Nikola Badev - Ajde pukna puska vo cikma odaja
Nikola Badev - Ajde puska pukna
Nikola Badev - Ajde, da li znaes, pametis Milice
Nikola Badev - Ajde, razbole se mojto libe
Nikola Badev - Antice dzanam dusice
Nikola Badev - Biljana platno belese
Nikola Badev - Biljane, mome ubavo
Nikola Badev - Blaze tebe mori Mitro 1
Nikola Badev - Blaze tebe mori Mitro 2
Nikola Badev - Bog da bie Ruse tvojta majka
Nikola Badev - Bolna je padnala mladata madjirka
Nikola Badev - Crno mu bilo pisano 1
Nikola Badev - Crno mu bilo pisano 2
Nikola Badev - Dafino, vino crveno
Nikola Badev - De mori Vase, Vase
Nikola Badev - Dedo Dimo, na starost se zeni
Nikola Badev - Despa si stoi kraj Dunava
Nikola Badev - Devet godini
Nikola Badev - Dimce i Kiro Nalbatot
Nikola Badev - Do tri mi puski puknaja
Nikola Badev - Dremka mi se, dreme, mila mamo
Nikola Badev - Ergen odev majko
Nikola Badev - Ete taka dedo Dimo
Nikola Badev - Ferman dojde od Stambola 1
Nikola Badev - Ferman dojde od Stambola 2
Nikola Badev - Frosino mome 1
Nikola Badev - Frosino mome 2
Nikola Badev - Gina, Gina, licna Gina
Nikola Badev - Golema ridza ti cinam 1
Nikola Badev - Golema ridza ti cinam 2
Nikola Badev - Gukni mi gukni
Nikola Badev - Ilija, fidan bojlia
Nikola Badev - Janke le, Janke ubava
Nikola Badev - Jaze si go sakam popovoto Stojne
Nikola Badev - Junak vrvi niz poljana zelena
Nikola Badev - Kandisuj bre ludo, mlado 1
Nikola Badev - Kandisuj bre ludo, mlado 2
Nikola Badev - Kate, Kate licno mome
Nikola Badev - Kazi Rajne, kazi duso 1
Nikola Badev - Kazi Rajne, kazi duso 2
Nikola Badev - Kazi, kazi oblace le belo
Nikola Badev - Kicice bujna golema
Nikola Badev - Kicice
Nikola Badev - Kinisala Rosa u planina
Nikola Badev - Koga vojnici odevme (Vojnata trigodisnata)
Nikola Badev - Konja vrana javam jas
Nikola Badev - Kraj Vardara visoki bairi
Nikola Badev - Lence bre duso
Nikola Badev - Ljubese me ubava Elena
Nikola Badev - Lulela e Jana
Nikola Badev - Majka na Marika dumase 1
Nikola Badev - Majka na Marika dumase 2
Nikola Badev - Maro, Marike fidan bojlike
Nikola Badev - Mavrovo
Nikola Badev - Mi zaplakalo seloto Vatasa
Nikola Badev - Milke, duso
Nikola Badev - Mori mome Magde
Nikola Badev - Morska sir
Nikola Badev - Nad selo Lavci
Nikola Badev - Ne mi go lazi Djordji Mareto
Nikola Badev - Ne se beli Mare mori
Nikola Badev - Ne stoj mome
Nikola Badev - Nemoj me mila mamo luto da kolnis
Nikola Badev - Nevesto licna, kalesa
Nikola Badev - Ogin go gori Brezovo
Nikola Badev - Ohrid, Ohrid
Nikola Badev - Oj Jano,Jano
Nikola Badev - Oj ti pile, slavej pile
Nikola Badev - Oj, Nedo, Nedo
Nikola Badev - Oj, Satesko reko silna
Nikola Badev - Parahodot mi pristigna
Nikola Badev - Pesna za Gorgi Sugarev
Nikola Badev - Po fabrikite vo Germanija
Nikola Badev - Podranila Cena
Nikola Badev - Poslusajte patrioti
Nikola Badev - Prasa li Tinke majka ti
Nikola Badev - Razbole se mojata Irina 1
Nikola Badev - Razbole se mojata Irina 2
Nikola Badev - S' kamenicki frlat mamo
Nikola Badev - Sadila Jana
Nikola Badev - Sardisale lesockiot manastir
Nikola Badev - Se omazih
Nikola Badev - Sevdalino, maloj mome
Nikola Badev - Skopje, Skopje
Nikola Badev - Slavej pile pee niz gora zelena
Nikola Badev - Slegov dolu vo izbata
Nikola Badev - Snosti dojdov, ej mori Mare
Nikola Badev - Snosti minav pokraj vazi
Nikola Badev - Snosti si maiko pominav
Nikola Badev - Stani mome da zaigras
Nikola Badev - Sto e Skopje pusto
Nikola Badev - Sto mi e milo, Guno
Nikola Badev - Sudbo moja
Nikola Badev - Tamo dolu Krivolacko
Nikola Badev - Teska bese nasata razdelba
Nikola Badev - Trba trbi gevgelisko
Nikola Badev - Vino pijam, em rakija
Nikola Badev - Vo tuginata dalecna
Nikola Badev - Za kogo gi cuvas Dano ocite
Nikola Badev - Zbogom majko 1
Nikola Badev - Zbogom majko 2
Nikola Badev - Zedov zena mrzeliva
Nikola Badev - Zosto jas otidov na daleku
Nikola Badev - Zosto mila majko ti mene me rodi



http://rapidshare.com/files/286294750/Nikola_Badev.part1.rar
http://rapidshare.com/files/286301201/Nikola_Badev.part2.rar
http://rapidshare.com/files/286307935/Nikola_Badev.part3.rar
http://rapidshare.com/files/286311977/Nikola_Badev.part4.rar

Нема коментари: