пребарај

Pregledi

Strani

недела, 19 јули 2009

Vojo Stojanovski

Vojo Stojanovski


Kolku e skapa Makedonia-CD-1

Stojanoski Vojo - Angelina.mp3
Stojanoski Vojo - Bela Jano.mp3
Stojanoski Vojo - Brat i sestra.mp3
Stojanoski Vojo - Kje mi sudat.mp3
Stojanoski Vojo - Kolku e skapa Makedonia.mp3
Stojanoski Vojo - Libe Lidija.mp3
Stojanoski Vojo - Pijam, pijam.mp3
Stojanoski Vojo - Posledna prolet.mp3
Stojanoski Vojo - Prosti mi majko.mp3
Stojanoski Vojo - Slavime Ilinden.mp3
Stojanoski Vojo - Zastani vreme.mp3

Za mojot prijatel-CD-2

Stojanoski Vojo - Doagjam tivko.mp3
Stojanoski Vojo - Dobri lugje.mp3
Stojanoski Vojo - Ej Angela.mp3
Stojanoski Vojo - Kambanite od Lesnovo.mp3
Stojanoski Vojo - Pej Ohride.mp3
Stojanoski Vojo - Pesnata e mojot zhivot.mp3
Stojanoski Vojo - Se za Makedonia.mp3
Stojanoski Vojo - Selo Bonche.mp3
Stojanoski Vojo - Shto kje ostane.mp3
Stojanoski Vojo - So Gospod napred kje pobedime.mp3
Stojanoski Vojo - Za eden zhivot.mp3
Stojanoski Vojo - Za mojot prijatel.mp3

slika
slika
slikaslika


http://rapidshare.com/files/242060714/Stojanoski_Vojo-upload_by_mariovec.rar

Нема коментари: